Assalamualaikum
Hi kali ni aku nak cerita pasal interest aku yang bermacam sangat.
1. Languages
Selain dari belajar english and arabic,aku juga berminat dengan bahasa mandarin,japanese and korean.Lepas habes SPM dulu,aku ada la belajar tiga bahasa nih dekat internet.Pastu aku install apps dia dekat playstore.Best sangat!
2. Martial Arts
Pasal yang ni pulak aku suka karate and judo.Aku teringin sangat nak belajar.Tapi tak berpeluang pon. :'( Time sekolah dulu takde pon kelab karate.Yang ada pun silat.Tapi iolls tak minat silat..hehe
3. Music
I love music so much!Aku suka menyanyi,dengar lagu and playing musical instruments.Lagu yang aku suka dengar adalah yang jenis instrumental,pop,acoustic,ballad...Ha aku suka main piano,keyboard and guitar.
4. Sports
Aku suka sport yang macam cycling,climbing dan juga badminton.
5. Travel
I wish that one day aku dapat travel all places around the world.
6. Read
Aku seorang yang suka membaca.Semua jenis bahan bacaan aku baca.Tapi benda yang paling aku suka baca adalah buku self improvement,encyclopedia dan komik.Aku jugak seorang yang sangat sukakan buku.
7. Cooking
Memasak ni time mak aku masak aku pon pi menyibuk kat dapur tu tolong apa yang patut...So,best jugak lah!
8. Photography
Ha yang ni aku suka gila amek gambo!Pantang ada ja scene lawa aku amek.Nanti aku nak jadi photographer lah sebagai side job aku. ^_<
9. Movie and drama
Aku suka tengok movie or drama yang jenis comedy,romantic,action...kalau jenis horror ka mystery ka memang aku tak tengok..Iolls takut !
10. Technology
Aku sangatlah sukakan technology dan gadget.Kalau dekat Astro tu aku suka tengok Astro discovery channel sebab dia tunjuk pasal new invention bagai.
Selain dari belajar english and arabic,aku juga berminat dengan bahasa mandarin,japanese and korean.Lepas habes SPM dulu,aku ada la belajar tiga bahasa nih dekat internet.Pastu aku install apps dia dekat playstore.Best sangat!
Pasal yang ni pulak aku suka karate and judo.Aku teringin sangat nak belajar.Tapi tak berpeluang pon. :'( Time sekolah dulu takde pon kelab karate.Yang ada pun silat.Tapi iolls tak minat silat..hehe
3. Music
I love music so much!Aku suka menyanyi,dengar lagu and playing musical instruments.Lagu yang aku suka dengar adalah yang jenis instrumental,pop,acoustic,ballad...Ha aku suka main piano,keyboard and guitar.
4. Sports
Aku suka sport yang macam cycling,climbing dan juga badminton.
5. Travel
I wish that one day aku dapat travel all places around the world.
6. Read
Aku seorang yang suka membaca.Semua jenis bahan bacaan aku baca.Tapi benda yang paling aku suka baca adalah buku self improvement,encyclopedia dan komik.Aku jugak seorang yang sangat sukakan buku.
7. Cooking
Memasak ni time mak aku masak aku pon pi menyibuk kat dapur tu tolong apa yang patut...So,best jugak lah!
8. Photography
Ha yang ni aku suka gila amek gambo!Pantang ada ja scene lawa aku amek.Nanti aku nak jadi photographer lah sebagai side job aku. ^_<
9. Movie and drama
Aku suka tengok movie or drama yang jenis comedy,romantic,action...kalau jenis horror ka mystery ka memang aku tak tengok..Iolls takut !
10. Technology
Aku sangatlah sukakan technology dan gadget.Kalau dekat Astro tu aku suka tengok Astro discovery channel sebab dia tunjuk pasal new invention bagai.















No comments:
Post a Comment